ΠΑΡΆΔΟΣΗ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΆ ΤΈΛΗ
Η παράδοση γίνεται εντός 3-8 εργάσιμων ημερών από την παραγγελία. Στέλνουμε με υπηρεσία παράδοσης. Αποστέλλουμε την ίδια ή την επόμενη ημέρα από την παραγγελία. Αυτό ισχύει για προϊόντα σε απόθεμα. Εάν ένα συγκεκριμένο προϊόν δεν είναι σε απόθεμα, αποστέλλεται όταν επανέλθει σε απόθεμα.
το κόστος αποστολής υπολογίζεται στη σελίδα πληρωμής. Πληρώνετε μόνο 1,99 € αν θέλετε να πληρώσετε με αντικαταβολή. Εάν πληρώσετε εκ των προτέρων με κάρτα ή PayPal, δεν έχετε αυτό το κόστος.
Η πληρωμή είναι δυνατή με αντικαταβολή, με PayPal ή με χρεωστικές κάρτες (Visa, Visa Electron, Visa Debit, VPay, MasterCard, Maestro).
Παραγγελία προϊόντων:
- Παραγγελία μέσω του ιστοτόπου
Κάνοντας κλικ στο «Προσθήκη στο καλάθι», το επιλεγμένο προϊόν προστίθεται στο καλάθι. Αν θέλετε να παραγγείλετε αυτό το προϊόν, κάντε κλικ στο «Καλάθι» και «Συνέχεια στο ταμείο». Εισαγάγετε τα στοιχεία παράδοσης. Εισαγάγετε όλα τα στοιχεία – Θα σας στείλουμε το τιμολόγιο και τις οδηγίες χρήσης στο email σας. Τέλος, επιλέξτε τη μέθοδο πληρωμής (αντικαταβολή, κάρτες πληρωμής ή PayPal) και κάντε κλικ στο «Αγοράστε τώρα».Τα προϊόντα θεωρούνται παραγγελθέντα όταν ο πελάτης εισαγάγει όλες τις πληροφορίες και επιβεβαιώσει την παραγγελία. Ο αριθμός της παραγγελίας εμφανίζεται στην οθόνη και ανακοινώνεται ότι η παραγγελία έχει πραγματοποιηθεί. Θα λάβετε επιβεβαίωση της παραγγελίας σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τον ιστότοπο www.vivozebra.gr. Αν δεν λάβετε το email, ελέγξτε το φάκελο Διαφημίσεις ή Ανεπιθύμητα. Αν δεν υπάρχει ακόμα ειδοποίηση στο email σας, ελέγξτε αν έχετε εισάγει το σωστό email ή αν τα προϊόντα βρίσκονται ακόμα στο καλάθι. Μπορείτε επίσης να παραγγείλετε μέσω email στο [email protected]
Η Vivovita d.o.o. δεσμεύεται να αποστέλλει όλα τα παραγγελθέντα προϊόντα που βρίσκονται σε απόθεμα κατά τη στιγμή της παραγγελίας, την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Εάν το επιλεγμένο προϊόν δεν υπάρχει σε απόθεμα και δεν μπορεί να αποσταλεί εγκαίρως, ο πελάτης θα λάβει μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου ότι το απόθεμα έχει εξαντληθεί και πότε θα υπάρξει νέα παράδοση ή αναμενόμενη ημερομηνία αποστολής.
Οι εικόνες των προϊόντων στο www.vivozebra.gr μπορεί να έχουν ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν ανταποκρίνονται απαραίτητα στην εμφάνιση και το περιεχόμενο του προϊόντος. Η Vivovita d.o.o. προσπαθεί να διασφαλίσει ότι τα δεδομένα στην περιγραφή του προϊόντος είναι ακριβή και δεν αποκλίνουν από το πραγματικό προϊόν. Εάν υπάρχει οποιοδήποτε ελάττωμα στο προϊόν, θα το διορθώσουμε αμέσως μόλις ενημερωθούμε γι’ αυτό.
Αποδεκτές μέθοδοι πληρωμής: αντικαταβολή, χρεωστικές κάρτες (Visa, Visa Electron, Visa Debit, VPay, MasterCard, Maestro) ή PayPal. Η πληρωμή με αντικαταβολή απαιτεί επιπλέον κόστος 1,99 €. Το ποσό καταβάλλεται και υπολογίζεται ανά πακέτο και είναι πάντα το ίδιο, ανεξάρτητα από το πόσα προϊόντα περιέχονται στο πακέτο.
Αποστολή και συσκευασία των προϊόντων:
Τα παραγγελθέντα προϊόντα θα αποστέλλονται και θα συσκευάζονται με τέτοιο τρόπο ώστε να μην υποστούν ζημιές κατά τη μεταφορά και την παράδοση.
Ο αγοραστής υποχρεούται να ελέγξει το πακέτο πριν το αποδεχθεί. Εάν είναι ορατή η ζημιά, πρέπει να ειδοποιήσει αμέσως την υπηρεσία παράδοσης και να απορρίψει την παραλαβή της αποστολής. Παραλαβή των δεμάτων Η παραγγελία παραδίδεται στη διεύθυνση του πελάτη από μια υπηρεσία παράδοσης.
Ο χρόνος παράδοσης είναι 3-8 εργάσιμες ημέρες. Η προθεσμία αυτή μπορεί να παραταθεί λόγω ανακριβών πληροφοριών παράδοσης, αυξημένης παράδοσης πακέτων στην περιοχή σας, αργιών, ανωτέρας βίας ή λόγων που δεν είναι υπό τον έλεγχό μας.
Οι παραγγελίες που τοποθετούνται πριν από τις 12:00 αποστέλλονται συνήθως την ίδια εργάσιμη ημέρα, ενώ οι παραγγελίες που τοποθετούνται μετά τις 12:00 την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Η πρώτη εργάσιμη ημέρα παράδοσης αρχίζει την επόμενη εργάσιμη ημέρα μετά την αποστολή. Οι αργίες και τα Σαββατοκύριακα δεν θεωρούνται εργάσιμες ημέρες.
Οι παραγγελίες που τοποθετούνται με την επιλογή ταχείας παράδοσης έχουν προτεραιότητα. Οι παραγγελίες Express που τοποθετούνται πριν από τις 14:00 αποστέλλονται συνήθως την ίδια εργάσιμη ημέρα, ενώ οι παραγγελίες που τοποθετούνται μετά τις 14:00 την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Επίλυση παραπόνων
Στη Vivovita d.o.o., θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να επιλύσουμε κάθε παράπονο ή καταγγελία το συντομότερο δυνατό. Σεβόμαστε τη νομοθεσία περί προστασίας των καταναλωτών και θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να βρούμε μια θετική λύση ή να δώσουμε μια απάντηση στο ερώτημά σας.
Για διευκρινίσεις και σε περίπτωση παραπόνων ή ερωτήσεων, επικοινωνήστε μαζί μας με τους παρακάτω τρόπους: Διεύθυνση: Vivovita doo, Pot heroja Trtnika 27, Ljubljana – Dobrunje, SI
Email: [email protected]
Αριθμός τηλεφώνου: 2112347237
Η διαδικασία καταγγελίας αντιμετωπίζεται εσωτερικά και επιλύεται με τον αγοραστή και την εταιρεία Vivovita d.o.o. Εάν μια διαφορά δεν μπορεί να επιλυθεί με αμοιβαία συμφωνία, θα επιλύεται από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Επίλυσης Διαφορών, διεύθυνση: Tomšičeva 6, 1000 Ljubljana SI.
Η εταιρεία πρέπει να ενημερώσει τον αγοραστή-αποστολέα της καταγγελίας εντός 7 εργάσιμων ημερών ότι η αξίωση βρίσκεται σε επεξεργασία, καθώς και πότε μπορεί να αναμένεται απάντηση.
Επιθεώρηση συσκευασίας: Ελέγξτε το δέμα αμέσως παρουσία του προσώπου που το παραδίδει. Οι μεταγενέστερες αξιώσεις ζημιών λαμβάνονται υπόψη από τον ταχυμεταφορέα μόνο σε σπάνιες περιπτώσεις. Εκ μέρους του αγοραστή, εμείς ως αποστολέας δεν μπορούμε να επιλύσουμε παράπονα σχετικά με κατεστραμμένα πακέτα, οπότε πρέπει να ειδοποιήσετε την υπηρεσία παράδοσης για τη ζημιά στο πακέτο και να συμπληρώσετε μια αναφορά, την οποία ζητάτε από τον ταχυμεταφορέα, ο οποίος πρέπει να παραδώσει την αναφορά, να την αποδεχτεί και να την υπογράψει. Σε περίπτωση βλάβης του πακέτου ή του προϊόντος, παρακαλείσθε επίσης να ενημερώσετε την Vivovita d.o.o. εγγράφως στο email μας [email protected].
Επιστροφή και ανταλλαγή προϊόντων: Σύμφωνα με τον νόμο περί προστασίας του καταναλωτή, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την αγορά, εάν η αγορά έγινε εξ αποστάσεως (ηλεκτρονικές αγορές), χωρίς να δηλώσει λόγο και μπορεί να επιστρέψει το προϊόν στη διεύθυνση της εταιρείας. Το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση πρέπει να ασκηθεί από τον πελάτη εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος (στο διάστημα αυτό πρέπει να γνωστοποιήσετε στην εταιρεία την επιστροφή). Αυτό γίνεται με την έγγραφη ενημέρωση της εταιρείας για την επιστροφή, στέλνοντας ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected].
Ο αγοραστής οφείλει τότε, το αργότερο εντός 30 ημερών από την κοινοποίηση της υπαναχώρησης από τη σύμβαση, να επιστρέψει τα προϊόντα στην αρχική τους συσκευασία, σε αμετάβλητη ποσότητα και μορφή, άθικτα και αχρησιμοποίητα.
Επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] για να οργανώσουμε την παραλαβή των προϊόντων.
Τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων βαρύνουν τον αποστολέα – αγοραστή. Η Vivovita d.o.o. δεν δέχεται αντικαταβολή σε πακέτα με αντικαταβολή.
ΕΝΤΥΠΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ/ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ (υπαναχώρηση από τη σύμβαση)
Πνευματική ιδιοκτησία
Με επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος. Το κείμενο, οι εικόνες, τα γραφικά, τα αρχεία ήχου, τα κινούμενα σχέδια, τα βίντεο και τα παράγωγά τους σε αυτόν τον ιστότοπο υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα και άλλη προστασία πνευματικής ιδιοκτησίας. Τα στοιχεία αυτά δεν επιτρέπεται να αντιγραφούν για εμπορική χρήση ή διανομή, ούτε να τροποποιηθούν ή να αναδημοσιευτούν σε άλλους ιστοτόπους. Ο παρών ιστότοπος μπορεί επίσης να περιέχει εικόνες για τις οποίες ο πάροχος έχει αποκτήσει το δικαίωμα χρήσης, αλλά οι οποίες προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα τρίτων.
Σε καμία περίπτωση ο Πάροχος δεν ευθύνεται για την αναπαραγωγή υλικού που δεν αποτελεί μέρος του παρόντος ιστοτόπου ή για άλλους ιστοτόπους που συνδέονται ή όχι με τον παρόντα ιστότοπο. Η χρήση τους από τρίτους απαγορεύεται ή επιτρέπεται ρητά με την άδεια του ιδιοκτήτη Vivovita d.o.o.
Ελαττώματα υλικού
Ο αγοραστής μπορεί να ασκήσει τα δικαιώματά του που απορρέουν από ουσιώδες ελάττωμα, εφόσον ενημερώσει τον πωλητή για το ελάττωμα εντός δύο μηνών από την ημέρα κατά την οποία διαπιστώθηκε το ελάττωμα. Ο καταναλωτής πρέπει να περιγράψει λεπτομερέστερα το ελάττωμα στην ειδοποίηση για το ελάττωμα και να επιτρέψει στον πωλητή να επιθεωρήσει το προϊόν.
Ο καταναλωτής μπορεί να ειδοποιήσει τον πωλητή για το ελάττωμα αυτοπροσώπως, για το οποίο ο πωλητής πρέπει να εκδώσει βεβαίωση παραλαβής, ή να αποστείλει την ειδοποίηση στη Vivovita d.o.o., Pot heroja Trtnika 27, 1261 Ljubljana – Dobrunje, SI.
Ο πωλητής δεν ευθύνεται για υλικά ελαττώματα του προϊόντος που εμφανίζονται μετά την πάροδο δύο ετών από την παράδοση του προϊόντος στον αγοραστή.
Θεωρείται ότι το ελάττωμα προϋπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης, εάν εμφανιστεί εντός έξι μηνών από την παράδοση. Τα δικαιώματα του καταναλωτή που αναφέρονται στο πρώτο εδάφιο λήγουν δύο έτη από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ενημέρωσε τον πωλητή για το ελάττωμα.
Ο καταναλωτής που έχει ενημερώσει δεόντως τον πωλητή για το ελάττωμα έχει το δικαίωμα να απαιτήσει από τον πωλητή: να διορθώσει το ελάττωμα του προϊόντος ή να επιστρέψει μέρος του καταβληθέντος ποσού ανάλογα με το ελάττωμα ή να αντικαταστήσει το προϊόν με νέο ή να επιστρέψει το καταβληθέν ποσό.
Εάν δεν αμφισβητείται η ύπαρξη ελαττώματος του προϊόντος ή παρατυπίας στην παρεχόμενη υπηρεσία, η επιχείρηση οφείλει να συμμορφωθεί με το αίτημα του καταναλωτή σύμφωνα με τα άρθρα 37c και 38 του παρόντος νόμου το συντομότερο δυνατό, αλλά το αργότερο εντός οκτώ ημερών.
Η εταιρεία οφείλει να απαντήσει εγγράφως στο αίτημα του καταναλωτή το αργότερο εντός οκτώ ημερών από την παραλαβή του, εάν αμφισβητείται η ύπαρξη ελαττώματος του προϊόντος ή παρατυπίας στην παρεχόμενη υπηρεσία.
Το άρθρο 43b του σλοβενικού νόμου περί προστασίας των καταναλωτών ορίζει ότι στην περίπτωση συμβάσεων εξ αποστάσεως, ο καταναλωτής πρέπει να λαμβάνει τις πληροφορίες που αναφέρονται στο άρθρο 43b το αργότερο πριν τον δεσμεύσει η σύμβαση ή η προσφορά, δηλαδή:
-οι προϋποθέσεις, οι προθεσμίες και η διαδικασία για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τη σύμβαση χωρίς να δηλώνεται ο λόγος σύμφωνα με τα άρθρα 43c και 43d του σλοβενικού νόμου περί προστασίας των καταναλωτών, μαζί με το έντυπο υπαναχώρησης από τη σύμβαση που αναφέρεται στο πέμπτο εδάφιο του άρθρου b43d.
Εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά από τα συμβαλλόμενα μέρη, ο καταναλωτής δεν έχει δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση σύμφωνα με την παράγραφο ένα του παρόντος άρθρου όσον αφορά τις ακόλουθες συμβάσεις:
- αγαθά ή υπηρεσίες των οποίων η τιμή εξαρτάται από τις διακυμάνσεις των χρηματοπιστωτικών αγορών, τις οποίες η εταιρεία δεν ελέγχει και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της περιόδου υπαναχώρησης,
- αγαθά κατασκευασμένα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή και προσαρμοσμένα στις προσωπικές του ανάγκες,
- η προμήθεια αγαθών που είναι ευπαθή ή που λήγουν γρήγορα,
- η παροχή υπηρεσιών στις περιπτώσεις που η εταιρεία έχει εκπληρώσει τις συμβατικές της υποχρεώσεις και η εκτέλεση της υπηρεσίας έχει αρχίσει με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την αναγνώριση ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης εάν η εταιρεία εκπληρώσει τις συμβατικές υποχρεώσεις,
- η προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών ή βιντεοσκοπημένων εγγραφών ή σφραγισμένου λογισμικού ηλεκτρονικών υπολογιστών που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση από τον καταναλωτή,
- η προμήθεια εφημερίδας ή περιοδικών, με εξαίρεση τις συμβάσεις συνδρομής για την προμήθεια τέτοιων εκδόσεων,
- η προμήθεια σφραγισμένων αγαθών που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή υγιεινής και αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση από τον καταναλωτή,
- η παράδοση αγαθών που από τη φύση τους αναμειγνύονται αναπόσπαστα με άλλα είδη,
- η προμήθεια αλκοολούχων ποτών, η τιμή των οποίων έχει συμφωνηθεί κατά τη σύναψη της σύμβασης πώλησης και η παράδοση των οποίων μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μετά από 30 ημέρες και η πραγματική αξία των οποίων εξαρτάται από τις διακυμάνσεις της αγοράς, επί των οποίων η εταιρεία δεν έχει κανέναν έλεγχο,
- συμβάσεις που συνάπτονται σε δημόσιο πλειστηριασμό,
- συμβάσεις στις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ρητά την επίσκεψη της εταιρείας στην οικία του με σκοπό τη διενέργεια επειγουσών επισκευών ή συντήρησης. Εάν, με την ευκαιρία της επίσκεψης αυτής, η εταιρεία παρέχει πρόσθετες υπηρεσίες που δεν ζητήθηκαν ρητά από τον καταναλωτή ή προμηθεύει αγαθά εκτός από ανταλλακτικά που χρησιμοποιούνται απαραίτητα για τη συντήρηση ή την επισκευή, το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει για τις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά,
- η παροχή καταλύματος εκτός από κατοικία, η μεταφορά εμπορευμάτων, η ενοικίαση αυτοκινήτων, η τροφοδοσία ή υπηρεσίες που σχετίζονται με δραστηριότητες αναψυχής, εάν η εταιρεία αναλαμβάνει να εκπληρώσει την υποχρέωσή της σε συγκεκριμένη ημερομηνία ή εντός συγκεκριμένης περιόδου,
- η παροχή ψηφιακού περιεχομένου που δεν παρέχεται σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση έχει αρχίσει με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την αναγνώριση ότι με τον τρόπο αυτό χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Ο καταναλωτής δεν μπορεί και δεν πρέπει να χρησιμοποιήσει ελεύθερα το προϊόν μέχρι την υπαναχώρηση από τη σύμβαση, αλλά μπορεί να επιθεωρήσει και να δοκιμάσει το προϊόν που παρέλαβε μόνο στον βαθμό που είναι απολύτως απαραίτητο για την εξακρίβωση των πραγματικών περιστατικών, όπως συνηθίζεται στα φυσικά καταστήματα. Κάθε δοκιμή που αποκλίνει από αυτό μπορεί να θεωρηθεί ως χρήση του προϊόντος, πράγμα που σημαίνει ότι ο καταναλωτής χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση. Για λόγους υγιεινής, θα πρέπει να επιστρέψετε τα εσώρουχα στη διεύθυνσή μας με όλα τα προστατευτικά αυτοκόλλητα και τη συσκευασία. Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο, άθικτο και στην αρχική του συσκευασία.
Δεν υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης εάν το επιστρεφόμενο προϊόν δεν πληροί τα κριτήρια που αναφέρονται στην προηγούμενη παράγραφο και έχει φτάσει στη διεύθυνσή μας χρησιμοποιημένο, κατεστραμμένο, βρώμικο, χωρίς συσκευασία ή κατεστραμμένο. Ως εκ τούτου, συνιστούμε προσοχή κατά την επιθεώρηση του προϊόντος. Εάν δοκιμάζετε ρούχα, συμβουλεύουμε τους πελάτες να προσέχουν να μην τα λερώνουν και να βεβαιώνονται ότι είναι καθαροί όταν τα δοκιμάζουν. Η συσκευασία πρέπει να ανοίγεται προσεκτικά, καθώς πρέπει να είναι άθικτη σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση.
Εάν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του αγοραστή ή εάν ο αγοραστής έχει αλλάξει γνώμη σχετικά με την αγορά, οφείλει να ειδοποιήσει αμέσως το [email protected] και να επιστρέψει το προϊόν στη διεύθυνση της εταιρείας (Vivovita d.o.o., Pot heroja Trtnika 27, Ljubljana Dobrunje) εντός της νόμιμης προθεσμίας.
Όλα τα καλλυντικά προϊόντα είναι απολύτως ασφαλή για χρήση και έχουν κοινοποιηθεί στην Πύλη κοινοποίησης καλλυντικών προϊόντων της ΕΕ.
Ο καταναλωτής πρέπει να επιστρέψει το προϊόν στον πωλητή άθικτο και στην ίδια ποσότητα, εκτός εάν το προϊόν καταστράφηκε, υπέστη ζημιά, χάθηκε ή η ποσότητά του μειώθηκε χωρίς υπαιτιότητα του καταναλωτή.
Δεν θα είμαστε σε θέση να εξετάσουμε παράπονα για επιστρεφόμενα αντικείμενα για τα οποία διαπιστώνουμε ότι έχουν υποστεί ζημιά λόγω λανθασμένης ή ακατάλληλης χρήσης ή χειρισμού, ο οποίος δεν είναι απολύτως απαραίτητος για τον προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αντικειμένων. Το ίδιο ισχύει εάν ο αγοραστής χάσει την προθεσμία των 14 ημερών για την επιστροφή των προϊόντων, σε αυτές τις περιπτώσεις, η καταγγελία θεωρείται απορριφθείσα και εάν ο αγοραστής επιθυμεί να του αποσταλεί εκ νέου το ίδιο προϊόν, επιβαρύνεται με το κόστος παράδοσης του πακέτου επιστροφής συν το κόστος επεξεργασίας της αδικαιολόγητης καταγγελίας, το οποίο ανέρχεται στα 5 ευρώ. Διαφορετικά, το προϊόν θα καταστραφεί. Όλα τα πακέτα που περιέχουν προϊόντα που έχουν αγοραστεί σε άλλους ιστότοπους και αποστέλλονται στη διεύθυνσή μας θα αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο.
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ! Για τα νομικά πρόσωπα, τα προϊόντα πρέπει να είναι άθικτα, στην αρχική συσκευασία, αμετάβλητη ποσότητα, με όλες τις προστασίες και σφραγίδες για ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ που προσφέρει η Vivovita d.o.o. Σε περίπτωση που τα προϊόντα υποστούν φυσική ζημία ή η ποσότητα δεν αντιστοιχεί στην αρχική, το νομικό πρόσωπο υποχρεούται να καλύψει τη ζημία που προκλήθηκε.
Ευθύνη για ελαττώματα υλικού! (Πηγή: Κώδικας υποχρεώσεων της Σλοβενίας (OZ-NPB3)
Ο καταναλωτής πρέπει να επιστρέψει το προϊόν στον πωλητή άθικτο και στην ίδια ποσότητα, εκτός εάν το προϊόν καταστράφηκε, υπέστη ζημιά, χάθηκε ή η ποσότητά του μειώθηκε χωρίς υπαιτιότητα του καταναλωτή. Ο καταναλωτής δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τα είδη ελεύθερα μέχρι να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Ο καταναλωτής μπορεί να επιθεωρήσει και να δοκιμάσει τα είδη στον βαθμό που είναι απολύτως απαραίτητο για να διαπιστώσει την πραγματική κατάσταση. Ο καταναλωτής ευθύνεται για τη μείωση της αξίας του προϊόντος εάν η μείωση είναι αποτέλεσμα συμπεριφοράς που δεν είναι απαραίτητα αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος.
Ο καταναλωτής δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το αντικείμενο ελεύθερα μέχρι να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Ο καταναλωτής μπορεί να επιθεωρήσει και να δοκιμάσει τα αγαθά στον βαθμό που είναι απολύτως απαραίτητο για να διαπιστώσει την πραγματική κατάσταση. Ο καταναλωτής ευθύνεται για τη μείωση της αξίας του προϊόντος εάν η μείωση είναι αποτέλεσμα συμπεριφοράς που δεν είναι απαραίτητα αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος.
Εάν ο καταναλωτής έχει ήδη παραλάβει το προϊόν και υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, το προϊόν επιστρέφεται ή παραδίδεται στην επιχείρηση ή σε πρόσωπο εξουσιοδοτημένο από την επιχείρηση να το αναλάβει αμέσως ή το αργότερο εντός 14 ημερών από την κοινοποίηση που αναφέρεται στην παράγραφο 1 του άρθρου 43 η του παρόντος νόμου, εκτός εάν η επιχείρηση προσφερθεί να παραλάβει το επιστρεφόμενο προϊόν. Ο καταναλωτής θεωρείται ότι επέστρεψε εγκαίρως το προϊόν, εάν το στείλει πριν από τη λήξη της περιόδου επιστροφής των 14 ημερών. Στις συμβάσεις πώλησης, η εταιρεία μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή των πληρωμών που έχει λάβει έως ότου το επιστρεφόμενο προϊόν γίνει αποδεκτό ή έως ότου ο καταναλωτής προσκομίσει απόδειξη ότι το προϊόν έχει επιστραφεί, εκτός εάν η εταιρεία προσφέρει τη δυνατότητα να αναλάβει η ίδια το επιστρεφόμενο προϊόν.
Ο αγοραστής οφείλει τότε, το αργότερο εντός 30 ημερών από την ειδοποίηση υπαναχώρησης από τη σύμβαση, να επιστρέψει το προϊόν στην αρχική συσκευασία, σε αμετάβλητη ποσότητα και μορφή, άθικτο και αχρησιμοποίητο στην εταιρεία Vivovita d.o.o., διεύθυνση: Vivovita d.o.o., Pot heroja Trtnika 27, 1261 Ljubljana – Dobrunje, Slovenia
Το κείμενο της παραγγελίας και των συμβάσεων δεν θα αποθηκεύεται και δεν θα είναι πλέον προσβάσιμο μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραγγελίας. Ωστόσο, ο καταναλωτής μπορεί να εκτυπώσει το κείμενο της παραγγελίας αμέσως μετά την τοποθέτησή της.